MAJONÉZES GOMBASALÁTA

Éveken keresztül készitettem a majonézes  gombasalátát egy másik recept alapján, és nagyon izlett.

Aztán megláttam egy másfajta receptet és kipróbáltam,  és sokkal finomabb lett.  Aliznak ezúton köszönöm a receptet.

Hozzávalók:Image

0,5 kg gomba

1 db méretes citrom

1 pohár tejföl

15 dkg majonéz

1 teáskanál mustár

2 teáskanál kristálycukor

1 csipet szárított tárkony (ha nincs friss)

Pár csepp zöld citrom leve

Őrölt fehérbors

Elkészitése:

Ha friss gombából készitem :Alaposan megmosom, de nem áztatom. Forró vízzel leöntöm, ízesítem a sóval és egy citrom kifacsart levével. Forrástól számítva 5 percig főzöm – így nem lesz puha, ress marad. Leszűröm, és hagyom hűlni. Ha konzervből késziten, mint én most, akkor a levét leöntöm, majd leöblitem.A többi hozzávalóból elkészítem az öntetet. A gombát vékonyabb szeletekre vágom, és a mártásba keverem.Jól lehűtve tálalom.Kitünö !

Forrás:itt

Leave a Reply

